Mapillary NL Meetup

Hallo allemaal! Ik ben onlangs weer terug in het zonnige Nederland en ik dacht dat het wellicht wel leuk zou zijn om een Mapillary Meetup te organiseren.

Idee: Wandelen op Het Leesten (Veluwe) bij Apeldoorn. Bakje koffie doen en vervolgens maken we onze camera’s klaar om al mappend een mooie route te wandelen over de prachtige Veluwe.

Datum: 24 September
Tijd: 10:00 verzamelen, bakje doen, vervolgens 1-1.5 uur wandelen tot uurtje of 12:00

Wil je erbij zijn? Laat een bericht achter met de datum dat jou het best past + je camera setup + je t-shirt maat zodat je een hip Mapillary t-shirt krijgt

1 Like

Ik zou graag genoeg komen, maar 213 kilometer vanuit Mechelen is net te ver.
Ik ontvang ook privé.

Apeldoorn, door heb ik de eerste verdwijnurinoirs gezien. Oei, nu heb ik het mysterie verklapt.

Ha @karim ik ben bijna altijd in NL :slight_smile:
Mijn setup is meer voor de auto (of mijn kleine busje) bedoeld, ik heb nog niet uitgevogeld hoe ik m’n GoPro HERO2 aan een rugzak oid bevestig.
Ik ben in de weekenden met andere dingen bezig (mijn kleine busje weer aan de praat krijgen), dus ik kan niet.

Lijkt me wel leuk, kan de meeste dagen wel. Mijn setup met rugzak en 360 cam kan ik lopend/fietsend gebruiken (en ik kan de rugzak met cam ook in mijn auto hangen als ik met open dak rij).

Goed initiatief maar reken niet op mij. Eerste weekend kan ik zeker niet en het 2e waarschijnlijk niet. Bovendien ben ik meer een fietsende mapillarist dan een wandelende. Hoe dan ook… veel plezier als het doorgaat.

Beetje te weinig animo op dit moment om de meetup door te laten gaan. Wellicht een andere keer in de toekomst als we wat meer NL (forum) gebruikers hebben :slight_smile:

Het is lekker weer zondag, maar mijn vrouw heeft dan de luxe auto nodig :(. En met mijn eend is het te ver rijden…