Welke camera gebruiken jullie?

Langzaam, maar zeker begin ik uit te kijken naar een nieuwe actioncam en vroeg me af wat jullie gebruiken. In de auto wil ik een Blackvue DR900S-2CH installeren, maar voor op de fiets en hiking denk ik toch aan een GoPro. Aangezien ik nogal lange fiets en wandeltochten maak, vraag ik me af of ik tijdens het maken van foto’s met de GoPro een externe voeding kan aansluiten, bijvoorbeeld met een powerbank?
Zijn er mensen die ervaring met Blackvue en Gopro hebben icm Mapillary?

Ik gebruik een YI-360 camera (raad ‘m niet meer aan, ik denk dat de QooCam 8k het meest aan te raden is, heb die niet in bezit)

Voor in de auto is denk ik de keuze die je overweegt een goede, maar ga voor fietsen eens kijken of je een 360-graden camera wilt gaan overwegen?

Het weer in NL is nogal bagger, maar ik heb een setup waarmee ik binnenkort zal gaan fietsen… will keep you posted :wink:

Vanuit de auto gebruik ik meestal gewoon een iPhone (SE of 6).

Recent een GoPro Hero 7 gekocht. Mount met drie zuignappen voor plaating op buitenzijde voorruit.
Goeie beelden, maar beetje issue ‘batterijtje vervangen’ bij langere rit.

Met de case waarin de Hero 7 standaard zit, kan ik niet aan de laadpoort om een stroomkabeltje aan te hangen. Misschien zijn daar beter geschikte houders voor.