Mapillary Nederland (Dutch Mapillary)

Ik weet niet hoe het komt, maar de laatste veertien dagen zijn er enkele fotografen in Vlaanderen bijgekomen. Steeds is het even kijken met een bang hartje. Maar de kwaliteit is behoorlijk. Zijn het de camera’s of de mensen ? Vroeger was ik meestal blij als er ermee stopten. Eentje heeft wel wat te hoog gefotografeerd.
Ik heb soms wel last van Nederlanders. Nu is er een met een remkabel de grens overgestoken. :frowning_face:

@filipc Als je je zo’n zorgen maakt over de kwaliteit van anderen, moet je misschien een eigen site beginnen. Dan kun je zelf kriteria stellen, nu moet je de kriteria van Mapillary accepteren.

Na enkele dagen bedenktijd heb ik vorig bericht als “inappropriate” gevlagd. Ik zie niet waar ik zo een onzinnige oprisping verdiend heb.
Na Kerstmis zal ik antwoorden over mijn vier “slechte” sequences.
Ik laat mijn goede naam niet door het slijk sleuren.

Voor degenen die het niet meer kunnen volgen, het is de post Strange or bad sequences waar @filipc het hier over heeft. Dat is een post waar hij drie andere bijdragers met naam noemt en hun werk bekritiseerd.

En voor de goede orde, ik gaf in mijn post hierboven geen kritiek op filip. Ik probeerde oprecht een alternatief voor te stellen voor als hij worstelt met de kwaliteit van sommige bijdragen op Mapillary.

Hey, ik heb een lange tijd dit forum niet meer bezocht.

Ik ben zo nu en dan ook ‘afgeknapt’ hoe oude sequences werden gesplitst en soms (hierdoor) totaal in de war raakten. Geen idee welk algoritme dat veroorzaakt (is daar misschien ergens een thread over met vergelijkbare klachten?). In de vakantie had ik bijvoorbeeld een sequence van 500 foto´s die werd geplitst in geloof ik 350 (en nee de onderlinge afstand was nooit meer dan 60 meter).