Lokale Google gidsen

Punten, levels, maar ook een reis naar Amerika.

1 Like

… ik help liever Mapillary naar een hoger plan.

PS tegen een reisje hoofdkantoor Mapillary zeg ik ook geen nee, is nog dichterbij ook :stuck_out_tongue:

1 Like

Ik ben ook al enkele foto’s voor Google getrokken. Ze moedigen mij wel aan met te zeggen hoe dikwijls het al bezien is. Reviews doe ik echter bijna nooit. Daar ben ik tegen.
HERE heb ik ook al geholpen als mapper.

Ben redelijk actief voor Google (zijn ze blij mee, want zo weten ze meer over mij :wink: ). Ik schrijf reviews en maak ook foto’s, maar alleen als ze wat toevoegen en niet voor streetview.

Ik was local guide by Google. Ik onderzoek tevens websites voor seo (goede ranking bij zoekmachines). Plotseling wordt ik volledig verbannen door Google. Zelf crawlen mag niet van Google, en Google doet niets anders. Kan nog niet meer aan mijn email, kan geen gebruik maken van Google maps, of willekeurige andere Google services. Kan niet mailen naar iemand met een gmail account. Websites bezoeken die gebruik maken van Google services lukt ook niet meer. Ik heb daar wel oplossingen voor, maar ben geschrokken van de hegonomie van Google. Ik heb Google om die reden de rug toegedraaid. Zoveel macht over het internet is niet goed.

2 Likes

Prijs u gelukkig dat u niet tegelijk bastaardkind bent van onze vorige koning, want =

"Op een of andere manier was ze op een internationale zwarte lijst beland tussen terroristen en misdadigers. Wellicht omdat ze gezien werd als iemand die zich onterecht koninklijke allures aanmat. Plotseling werd haar bankrekening gesloten en had ze problemen bij het reizen. Zelfs haar kinderen kwamen op die lijst terecht.

Delphine Boël: “ Mijn kinderen zijn half Amerikaans. Zij konden door die lijst later geen geld lenen, geen appartement of auto kopen. Ik kon zelfs geen spaarboekje openen voor mijn 11-jarige zoon…”"

1 Like

Die van het Koninklijk huis zijn niet meteen lieverdjes. Die hele scheiding van Edwin de Rooij van Zuydewijn en prinses Margarita, daar zit een luchtje aan. Heel vlug verdwenen ook al haar tegoeden, daardoor hoeft ze geen alimentatie te betalen. Er zijn heel wat twijfelachtige verhalen bekend over het huis van Oranje.

Koning Boudewijn die het via een belastingskonstructie in Amerika toch geregeld heeft dat zijn neefje Filip geen 50 procent erfenisbelasting moet betalen.