Mapillary Nederland (Dutch Mapillary)

Natuurlijk zijn er Nederlandse mappers, maar wie heeft de weg naar het forum al gevonden?
Het lijkt erop dat ik de enige ben die Limburg en de grensgebieden in kaart aan het brengen is, maar misschien kunnen we via dit forum er wel voor zorgen dat de dekking van Nederland uitgebreid wordt in plaats van sommige routes dagelijks in kaart te brengen.

2 Likes

Zal ik dan maar uit de kast komen als nederlander? :wink:

Den Bosch hier

Dat ik in Kerkrade woonachtig ben, zal niemand verbazen als je mijn data analyseert… :grinning:
Lijkt wel of ik Limburg in mijn eentje ben het mappen… :fearful:

Ik kan je niet helpen want sinds ik Mapillary ondekt heb ben ik maar 1 keer in Limburg geweest. Maar het lijkt er op dat je het aardig aan kunt in je eentje.

Ik ben zwaar onder de indruk van de hoeveelheid fotos die @eosfoto heeft geschoten. Ook goede kwaliteit trouwens.
Ik heb een paar fotos in de buurt van appingedam, maar ben vooral aktief in zweden

@de_vries:
Da’s nou net de kant waar ik weinig kom, dus dat kom goed uit. Zoals de meeste Limburgers die niet in Maastricht wonen heb ik niets met dat dorp (hoewel Maastrichtenaren beweren dat het een stad is -want stadsrechten- blijf ik volhouden dat Limburg geen steden heeft).

@Harry:
Ik zit nu eenmaal graag op de fiets en vind dit ook wel een leuk project. Ook buiten Nederland ben ik actief geweest met het in kaart brengen van een wandelgebied in de Dolomieten:

Het is gelukt om een account te maken.
Jammer genoeg gaat het toevoegen van foto’s aan Mapillary iets minder voortvarend. Maar misschien gaat dat met hulp van het forum straks beter :wink:

Fijn dat je de weg naar het forum gevonden hebt! :thumbsup:
Wat wil er niet lukken?
Welke browser gebruik je?

Het is vandaag autovrije zondag in Vlaanderen. Werkt iemand binnenstad Antwerpen af ? Zoniet doe ik het wellicht. Zowel is Edegem aan de beurt.

Het is zondag openbedrijvendag in Vlaanderen. Kom en steek mij een handje toe. Ik doe de spoorwegen in Mechelen en de “raketbasis” in Nederland.

En hier is nog een Mapillarian die de weg naar dit forum heeft gevonden. Ik woon in Vught, en @de_vries en ik rijden wel eens dezelfde route op de fiets. Maar tot nu toe nog niet gelijktijdig… :grinning:

Lunch binnenkort?
Zit je in malmö?

1 Like

Dat moeten we binnenkort dan maar eens doen. Ik was laatst nog bij jou in de straat aan het werk en heb toen ik klaar was bij je aangebeld, maar je was er niet. Maar dat had je misschien al gemerkt aan de sequence die ik voor je huis gestart heb.

Ik zag inderdaad je sequence voorbijkomen! Nog steeds een goed idee om een keer contact te hebben. Blijven proberen. Ben vooral ook benieuwd naar je manier van werken en tecnische uitrusting.

Misschien dat we op uitnodiging van Mapillary naar Zweden mogen. Doen we daar een gezamenlijke lunch… :smiley:

Leuk idee :slight_smile:
Jullie zijn welkom

Met een beetje plannen hoeft het niet eens zo duur te zijn, zelfts als Mapillary niet met een uitnodiging (+vliegtickets) komt

Sinds kort bezig hier, daarvoor jaren erg actief geweest op Wikipedia / Wikidata / Panoramia
Zal me richten op omgeving Lansingerland / Delft en omgeving.

Hoeveel Nederlandse gebruikers zijn er? Zijn er statistieken van uploaders?

mvg Michiel

https://www.mapillary.com/app/stats/85633337